پخش زنده بازی النصر و الخلیج در جام حذفی عربستان+ تماشای آنلاین نتیجه بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ ویدئو گل‌ها| خواب آور و بی‌فایده! ویدئو خلاصه بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) همه‌کاره استقلال به‌دنبال مربی خارجی سهمیه خارجی پرسپولیس کاهش پیدا کرد نتیجه بازی استقلال و تراکتور در لیگ برتر (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)| تساوی دل‌سردکننده ویدئو خلاصه بازی استقلال و تراکتور در لیگ برتر فوتبال(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) ترکیب پرسپولیس برای بازی با سپاهان اعلام شد | بیرانوند در ترکیب اصلی پخش زنده بازی دورتموند و پاری سن ژرمن در لیگ قهرمانان اروپا + تماشای آنلاین فن دایک در رادار بایرن مونیخ ستاره سابق پرسپولیس مربی تیم ملی شد اوبلاک در لیست فروش اتلتیکومادرید پخش زنده بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر + تماشای آنلاین اعلام ترکیب استقلال مقابل تراکتور پخش زنده بازی تراکتور و استقلال در لیگ برتر + تماشای آنلاین سرمربی برزیلی پرسپولیس جزو ۱۰ مربی گران ایران هم نیست محرومیت اسماعیلی‌فر و تغییر خط دفاعی پرسپولیس مقابل سپاهان اعلام ترکیب تراکتور مقابل استقلال فرهاد در انتظار نتایج نکونام توجه گزارشگر ایتالیایی به طارمی
سرخط خبرها

عامل: یزدانی به‌خاطر مخارج عروسی به هانگژو رفت! + عکس

  • کد خبر: ۱۹۳۵۰۶
  • ۱۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۷
عامل: یزدانی به‌خاطر مخارج عروسی به هانگژو رفت! + عکس
هادی عامل گفت: دلیل حضور حسن یزدانی در بازی‌های آسیایی با وجود مصدومیت، مخارج سنگین عروسی بود.

به گزارش شهرآرانیوز، هادی عامل، گزارشگر و کارشناس کشتی کشورمان درخصوص حضور حسن یزدانی در مسابقات آسیایی علیرغم داشتن مصدومیت گفت: در اینجا چند تا نکته و بحث پیش می‌آید. اولا میدان آسیایی برای حسن یزدانی حریفی که بتواند او را در فشار بگذارد، وجود نداشت و شرکت در این مسابقات تصمیم شخص خود او بوده است. بالاخره ایشان کاپیتان تیم ملی است و نه تا مدال دارد و با کشتی‌گیر‌های دیگر فرق می‌کند و وقتی نظر خودش را می‌دهد دبیر و پژمان درستکار به نظر ایشان احترام می‌گذارند.

وی در ادامه افزود: وقتی این تصمیم را می‌گیرد که می‌تواند رقبای خودش را شکست بدهد همه باید به تصمیم او احترام بگذارند. یک مورد دیگر بحث مالی است که چقدر برای او مهم بوده. من در جریان نیستم، ولی وقتی یزدانی دوم شد (البته مقام دومی هم خوب است) او دوست داشت طلا بگیرد و مردم خودش را خوشحال کند و بیاید آن باخت را کمرنگ کند. البته اگر ایشان زودتر عمل می‌کرد و برای المپیک می‌رسید بهتر می‌شد، اما بلافاصله قرار عقدکنان گذاشت و بعد بلافاصله دستش را عمل کرد. در آن مسابقات هم خوشبختانه مشکل خاصی برای او به وجود نیامد.
عامل: یزدانی بخاطر مخارج عروسی به هانگژو رفت!
هادی عامل در ادامه به تفاوت فاحش پاداش بین فوتبالیست‌ها با سایر ورزشکاران اشاره کرد و گفت: من خیلی ظریف گفتم که شأن و شخصیت پهلوان‌مان زیر سوال نرود، اما اگر بخواهیم با صداقت بگوییم مهم‌ترین علت رفتن او به مسابقات همین پاداش گرفتن بوده است. حسن آقا می‌خواست بعد از این مسابقات ازدواج کند و ازدواج هم هزینه دارد و هر که بامش بیش برفش بیشتر و خانواده محترم عروس خانم هم از قهرمان دنیا توقعاتی دارند. الان برای یک لباس عروس یا رفتن به آتلیه یا فیلمبرداری کلی پول می‌گیرند، نمی‌خواستم موضوع را باز کنم، اما شما من را مجبور کردید که بگویم چرا باید این‌طور باشد! حسن یزدانی ۹ مدال دارد. ما مخالف این نیستیم چرا به آن‌ها آنقدر پاداش دادند، چون فوتبال ورزش مورد علاقه من هم هست، اما برای بسکتبال و کشتی و تکواندو و سایر رشته‌ها هم درصد پاداش عادلانه‌ای درنظر بگیرند.

گزارشگر و کارشناس کشتی کشورمان در پایان اضافه کرد: واقعا در آن روز‌ها این موضوع را لمس کردم که در روحیه حسن یزدانی و بقیه بچه‌ها تاثیر داشت. وقتی تبعیض و بی‌عدالتی باشد دلسردی به وجود می‌آید. به آن‌ها دادید حق آن‌ها بود، اما خب به این‌ها هم بدهید دیگر! این‌ها که این جوایز را این‌طور تقسیم می‌کنند اصلا ورزشی نیستند و بزرگ‌ترین مشکل ورزش ما هم حضور غیرورزشی‌ها در ورزش است. من اصلا سیاسی‌ها را نمی‌شناسم و اگر بخواهم ۵ وزیر را نام ببرم بلد نیستم، چون کار من ورزش است و مطالعه ورزشی است. اما این تبعیض‌ها دل بچه‌ها را آزرده کرد. هادی عامل در پایان ابراز امیدواری کرد کشتی کشورمان در المپیک بتواند با کسب مدال‌های رنگارنگ دل مردم کشورمان را شاد کند.

منبع: خبرورزشی

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->